Friday, November 2, 2012

GUAN ENG GAGAL JAWAB SOALAN ADUN SEBERANG JAYA.



Daripada 30 soalan yang dijaukan oleh ADUN Seberang Jaya, hanya satu sahaja yang dapat dijawab oleh Guan Eng. Begitulah kenyataan yang dikeluarkan oleh Dato Arif Shah Omar terhadap Ketua Menteri Pulau pinang itu. Susah sangat ke Nak jawab 30 soalan yang tak perlu ditulis, hanya jawab dengan lisan. 

Macam mana boleh jadi ketua Menteri Pulau pinang kalau tak boleh jawab soalan macam ni... Dalam 24 jam, hanya satu saja yang dijawab... Agak-agaknya soalan apa yang diajukan oleh Dato Arif Shah Omar Shah? Takut sangat nak jawab sebab didakwa akan mengganggu sesi perbahasan. MacM nak ambil SPM je Guan Eng ni... Kenapa? Sulit dan persendirian ke soalan yang diajukan?

Apa susah? Bila ditanya , kamu jawab la. Bukan berjahit pun mulut kamu tu. Jangan bagi alasan darah muda cepat gemuruh, jangan pimpin orang kalau rasa taknak jawab segala persoalan yang diberi.


Apa yang ditanya hanya berkaitan dengan kecekapan mentadbir negeri Pulau Pinang itu saja. Jawab jangan tak jawab... Jangan sampai orang selak seluar dalam untuk lihat burung dah terbang ke belum....


Guan

Mana lu punya bulung? Sula telebang ka?

No comments: