Friday, March 29, 2013

Tian Chua ambik kesempatan Berceramah di Negeri Sembilan.


Memang si gampang cha ya nun alip ni tak pernah serik.. Tak cukup dihinanya melayu yang berjuang di Lahad Datu, dia bagi salam pulak... Macam Isle ni agama ekau arrr.. 

Semalam dia ( Tian Chua) memberikan ceramahnya di Kampung Palong,   Negeri Sembilan. Wah..wah.. Ambik kesempatan yer engkau Tian Chua.. mentang-mentang la ko tengah naik nama sebab dijulang polis masuk ke trak tahanan... Ko boleh berlagak bagi ceramah yer.. 

Ko lupa agaknya yang ko pernah cipta nama melanggar orang dengan kereta hitam ko tu... Lepas tu buat tak tau jer.. Ko ingat nyawa orang awam ni barang mainan? Video tu ada kat blog aku, tengok pautan bawah sekali dalam blog ni... 

Aku dah agak, ko akan bangkit akhirnya sebab ko ni salah satu buah catur anwar paling penting iaitu buah castle... Ko duduk paling belakang, tapi bila ruang dah dibuka, ko terus rempuh tanpa bicara.. Sekarang buah catur pawn depan ko dah takde, memang aku jangka ko akan keluar... Sebab tu aku tunggu ko depan ni.. Aku main silang sebab tu aku nampak ko punya jalan.

Sekarang aku jangka ko akan serang negeri kedua yang akan bubar DUN dan sekarang ni ko akan buat road tour seluruh negeri 9...

Jaga-jaga ... Ada yang memerhati.....

No comments: