Saturday, March 2, 2013

Kenapa Anwar Perlekehkan ATM?

http://daengselili.blogspot.com/2013/03/anwar-pelekeh-pasukan-keselamatan.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2FvMNZX+%28دمي+ملايو+لوڤا+هاري+اين،+ايسوق+بلوم+تنتو%29

Ingat tak dulu masa Anwar Jatuh dari kuasanya sebagai TPM, dia pernah minta bantuan Joseph Estrada dari Filipina. kenapa kita boleh terkaitkan dia (Anwar) dengan komplot Sulu?

Aku tak pasti betul atau tak sebab aku taknak buat tuduhan tak berasas. Cuma aku kadang-kadang terfikir mungkinkah dia ada pakatan dengan Sultan Sulu tu... Hubungan dia dengan Presiden Filipina iaitu Joseph Estrada masa tahun 1998 dulu menguatkan hati aku bahawa mungkin dia yang terlibat tapi aku tak mampu membuktikan kebenarannya.

Kalau dia tak terlibat, kenapa perlu dia perlekehkan tindakan ATM?

No comments: