Wednesday, March 27, 2013

Anwar kata hudud bukan janji pakatan Rakyat, PAS kata nak wujudkan hudud. Yang mana satu betul?

Aku masih ingat lagi kata-kata si lahanat Nuar lobang al juburi ketika ditemuramah oleh media asing bahawa beliau tidak akan mewujudkan negara Islam kerana alasan tertentu yang menyebabkan ia tidak dapat dilaksanakan.

Dipihak PAS pula ia berpecah kepada dua iaitu sekelompok berkata, mahu mewujudkan negara Islam manakala sekelompok lagi mengatakan tiada menifesto untuk mewujudkan negara Islam.

Apa yang boleh kita simpulkan disini ialah majoriti 2/3 pembangkang Malaysia tidak mahu mewujudkan negara Islam sebaliknya mahukan sebuah negara berkebajikan.

Hek elehhhh... Bangang nak mampos..

Itu la yang aku boleh gelar untuk diorang ni. Selama ni kerajaan BN bukan kerajaan berkebajikan ke? Yang aku tahu Pulau Pinang dah halau orang Melayu dari tanah diorang sendiri.... Orang kampung Asli Kelantan pula dihalau dari kawasan diorang atas alasan nak buat kawasan pertanian, walhal nak disamunnya segala pokok balak kat kawasan tu.

Kebajikan apa ni? Dulu Nizar meroyan pun nak ditukarnya kereta kerajaan negeri Perak daripada proton Perdana kepada Camry, amek kau... Camry tak dapat, Dato Zamry yang kau dapat.. Berguling guling macam budak-budak depan jalan istana.. Tu pun nasib baik la MB Perak baik hati melawat kau kat hospital tu... Pun masih tak mengenang budi, kau kutuk dia hitam metalik... Pada hal projek jalan raya negeri, perkhidmatan bas dan segala projek pembangunan dia dah beri.. Ko buat apa kat sini? Tanah kerajaan ko rembat bagi kat suku sakat ko untuk tempoh 999 tahun.. Umur ko ke tu? Memang sah umur jin ko ni.. Kebajikan apa macam ni?

Habis semua orang melayu kena tipu dengan pembangkang... Ada tanah kena gadai... Ada rumah kena jual... Anak bini bercerai berai... Kebajikan konon... Kejijikan ada la....

Sumpah! Aku taknak undi korang PRU ni... Aku tahu kalau menang, korang akan letakkan Malaysia ni bawah kerajaan Singapura... Jahanam orang Malaysia ko kerjakan..

Habis isu hudud.. Timbul isu kebajikan.... Sekarang isu apa?

Hudud korang tak wujud, perut korang bertambah gendut..... Ops.. Perut orang dalam video tu gendut.. Perut Nuar?

ALAHAI.... Parti Pembangkang.... Dah rupa ustazah buah duduk mengangkang...

1 comment:

diana lola said...

salam..minta tolong pautkan blog saya disini.. sy sudah pautkan blog anda..
http://rockmetalpower.blogspot.com/