Monday, September 9, 2013

KENAPA PSM BEKERJASAMA DENGAN DAP?

Semua orang dah tahu macam mana gaya logo PSM. Genggam penumbuk, gaya siapa tu? Pernah tengok bintang tiga beri tabik hormat? Macam tu la logo PSM. apa yang pasti ialah perjuangan PSM adalah bertujuan bagi menghidupkan semula Bintang Tiga iaitu Parti Komunis Malaya (PKM). Dalam menjayakan misi ini, PSM yang agak lemah dari sudut pentadbiran partinya telah menjalinkan kerjasama dengan parti kafir terbesar di Malaysia iaitu DAP @ Democratic Action Parti yang menjadi anak angkat dengan PAP (People action party) berpusat di Singapura.

Penyusunan idea yang terancang DAP dengan perancangan secara subversif PSM akan membuatkan Malaysia bakal menjadi kucar kacir. Kemungkinan besar apabila kedua-dua matlamat tercapai iaitu pengaruh politik diikuti dengan kekacauan keharmonian, maka Malaysia secara automatik bukan lagi milik kita dan matlamat Parti Komunis Malaya akan tercapai akhirnya.

Aku bukan nak takutkan korang, tapi ni sebahagian dari game oleh parti DAP. Tak cukup dengan isu nasional dan global, isu agama pun DAP berani mainkan. Sekarang kita lihat berkenaan isu kalimah Allah. Kenapa DAP beriya iya sangat menyokong usaha penggunaan kalimah Allah dalam gereja? Senang saja, bila akidah orang melayu lemah maka mudahlah pelbagai ideologi dimasukkan ke dalam negara kita ni.

Bagi yang tahu, fikirlah kesannya secara total.jangan kerana korang benci UMNO atau nak ajar UMNO lalu korang tolong puak lahanat ni. Selangkah korang mula, rosaklah semuanya. Korang fikirlah.....

No comments: