Saturday, September 28, 2013

ADLI TAHIRUDDIN BERJAYA KUKUHKAN KEYAKINAN PARA PERWAKILAN GOPENG.

Alhamdulillah.. Setelah beberapa ketika melaksanakan kempen bagi team DDST di Gopeng, kini barisan saf kepimpinan beliau telah berjaya memberikan keyakinan penuh kepada para perwakilan yang bakal melaksanakan tanggungjawab mereka selaku wakil bagi setiap cawangan.

Setelah meneliti latar belakang saudara Adli Tahiruddin yang memegang nombor calon 01 bagi jawatan Ketua Pemuda Gopeng dan saudar Shamuddin Tajuddin yang memegang nombor 01 bagi jawatan Naib Ketua Pemuda, banyak kelebihan yang ada pada kedua-dua calon ini. Terutamanya pada sudut matlamat pasukan mereka yang lebih cenderung kepada keperluan komuniti dalam UMNO Gopeng dan bukannya untuk keuntungan individu.

Seperti yang terjadi kepada pasukan lain. Banyak perwakilan yang 'dijual' bagi tujuan keuntungan individu. Namun begitu, didalam team DDST, kesemua perwakilan bersih daripada dijual oleh individu tertentu. Inilah yang menjadi bonus kepada team Adli @ Didi dan saf seangkatan beliau.

Aku ingin sampaikan nasihat disini sebagai tips untuk kawan-kawan seangkatan aku yang mahu perubahan secara total didalam UMNO Gopeng. Undilah nombor nombor dibawah ni.. Selamatlah Pemuda UMNO Gopeng dari menjadi mangsa kerakusan pemimpin yang tak sepatutnya memimpin Gopeng

Calon Ketua pemuda Gopeng                > 01
Calon Naib Ketua Pemuda Gopeng      > 01

Calon G2                                                   > 01 dan 02

Calon AJK Pemuda Gopeng                 > 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
                                                                      11, 12, 13 , 14 dan 15

No comments: