Monday, September 9, 2013

ESOK PERBICARAAN ISU KALIMAH ALLAH

Esok Selasa 10 September 2013 : Akan diadakan perbicaraan berkenaan isu Kalimah Allah di Kuala Lumpur. Ayuh kita bagi sokongan kepada Agama kita. Bukan saja saja kita datang bagi sokongan. Tapi ini berkaitan dengan masa depan akidah kita malah untuk generasi akan datang juga.

Jangan la ada pembangkang pukimak yang nak bantah usaha menyelamatkan akidah ni. Aku bukan apa, nanti anak kita anggap gereja pun rumah Allah jugak. Lepas tu bentang sejadah depan patung jesus dan sembahyang. Bila mak bapak tanya pergi mana, anak jawab : pergi rumah Allah.

Ini permainan halus gerakan salib. Jangan sebab politik, kita sokong kristian. Jangan jadi macam pembangkang yang berkitabkan bible bila nak berhujah. Sebab tu aku kata pembangkang spesis ni macam pukimak. Tak cukup dengan kitab bible yang deme baca, kitab talmut bangsa zionis yahudi pun diorang ikut peraturan didalamnya. Tu yang jadi hukum HARAM makan sembelihan UMNO, haram kahwin dengan orang UMNO.

Ni la jadinya dengan pembangkang. Aku tak salahkan semua orang yang nak membangkang, tapi bila bangkang cara bangang ni la jadinya. Dah rupa yahudi je perangainya.

Aku malas nak cakap dengan baik kat yahudi bangang ni. Kalau rumah pelacur ada taruh sticker logo pembangkang pun diorang sokong rakyat main dengan pelacur ni. Aku nak ingatkan kat semua, ini isu akidah. Kalau korang boleh jual kalimah Allah pada orang yahudi dan kristian, tak mustahil korang boleh jual burit mak dan adik perempuan korang pada diorang nanti.

Bagi yang menyokong dan mempertahankan kalimah Allah ni. Selamatlah akidah korang sebab korang dah selamatkan bakal generasi akan datang dari dimurtadkan oleh puak salibi ni. Jangan lupa 'jasa' orang kristian yang zalim terhadap umat Islam satu ketika dahulu. Bahkan sampai bila-bila pun diorang tetap zalim.



2 comments:

Budak Benteng said...

Najib yang sign kebenaran guna kalimah allah dalam bible tu bro. Pasal tu sampai masuk mahkamah sebab paderi tu tunjuk bukti sign najib.

Laksamana Parang Pedang said...

Tu masalahnya bila termakan budi... Kita kat sini dok pertahankan.. Ada pulak yang satu pihak lagi bagi izin. Baik dari pihak kita mahupun pembangkang. Saya khuatir kalau gerakan freemason turut terlibat...