Thursday, February 28, 2013

PCT PENYUMBANG JASA DI PERAK

Sedar tak sedar, sudah hampir lima tahun usia Perak Cyber Trooper atau dikenali sebagai PCT. beratus pejuang bernaung dibawahnya untuk membela Negeri Perak dari ancaman pembangkang sejak kejatuhan ke tangan Nizar Diktator serta kroninya.

Dibawah pimpinan Blogger Sekupangdua @ sekupangduas.blogspot.com/ yang bertungkus lumus mengumpul pejuang. Akhirnya saf terbesar angkatan cyber trooper di Negeri Perak terbentuk.

Hanya berbekalkan komputer peribadi dan sejumlah kecil pemilik laptop serta ipad, peperangan menegakkan kebenaran bermula. Ditembak oleh pelbagai isu dan fitnah bukan satu halangan buat PCT, bahkan mengukuhkan lagi kekuatan saf cyber trooper ini.

Rakyat Perak telah mula melihat saf PCT ini sebagai saf tunjang yang bertindak membela Perak. Tanpa bersangkutan dengan mana-mana kumpulan, PCT lahir atas keikhlasan ahlinya yang mahukan Negeri Perak bebas dari anasir pembangkang.

Sebagai ahli PCT, kita harus berbangga bahawa PCT mula diiktiraf oleh masyarakat Perak. Teruskan perjuangan kerana semua tahu siapa PCT.....

No comments: