Sunday, February 24, 2013

Kenangan indah ketika HB1M masih dirasai....

Ketika ini Parang Pedang sedang dalam keretapi untuk ke Ibu Negara atas urusan keluarga. Kepenatan masih dirasai selepas berlangsungnya program semalam. Himpunan Barisan 1Malaysia cukup me,berikan makna kerana ia berlangsung di Negeri Perak.

Pengalaman dan kenangan ini akan dikongsikan bersama keluarga yang sudah sedia menunggu disana. Disaat kita masih sangsi akan jumlah majoriti rakyat yang menyokong kerajaan Barisan Nasional. Detik semalam telah memberikan sega jawapan yang dinantikan. Sokongan tidak berbelah bahagi kepada kerajaan BN terutamanya di Perak.


Selingan daripada kisah kenangan semalam di HB1M, saya ingin mempromosikan perkhidmatan keretapi Tanah Melayu. Rasanya dari segi keselamatan kenderaan awam, perkhidmatan keretapi mempunyai lebih banyak kredit. Dengan suasana yang selesa dan perjalanan tepat pada masanya, lokasi yang dituju mampu tiba mengikut perancangan.

Suasana antik distesen keretapi ni mampu menggamit kenangan silam kita sama ada zaman kanak-kanak mahupun zaman remaja. Jika anda ingin ke Ipoh, Perak.... Jemputlah menggunakan perkhidmatan Keretapi Tanah Melayu Berhad.

No comments: