Tuesday, May 15, 2012

Bantulah keluarga ini....

Azhar1

Kali ini Parang Pedang nak cerita sikit berkenaan dengan satu keluarga yang bagi Parang Pedang sangat memerlukan bantuan dari pihak berkenaan. Pihak mana tu Parang Pedang tak tahulah tapi kalau rasa-rasa diri tu memang dah tanggungjawab mereka, pergilah tolong mana yang patut.

Azhar rumah retak

Kalau dilihat pada keadaan rumahnya, harap jenguk-jenguklah keluarga tersebut. Biarlah Parang Pedang introduce sikit pasal keluarga ni, supaya para pembaca tak kata mereka ni kelentong atau sengaja buat cerita. Buat pengetahuan para pembaca semua, termasuklah pihak yang boleh membantu. Ketua bagi keluarga ini telah pun menghadap ilahi tahun lalu. Allahyarham Hassan merupakan bekas pekerja di Malayan Mining, sebuah syarikat perlombongan bijih besi dikawasan yang dihuni oleh keluarga ini. 

Azhar bumbung lentur

Hidup mereka agak susah walaupun mempunyai anak yang telah bekerja, namun begitu pendapatan anak-anak beliau tidaklah semewah yang kita fikirkan. Hanya yang boleh dilakukan ialah sekadar menghulurkan sedikit pendapatan untuk Allahyarham Hassan ketika masih ada hayatnya.

Kini setelah ketiadaan Allahyarham Hassan, tinggallah isteri dan seorang anaknya berdua sementara anak-anak Allahyarham yang lain tinggal berasingan bersama keluarga masing masing. Anak beliau (Azhar Bin Hassan) yang selama ini bekerja dengan sebuah syarikat swasta dalam lebih kurang 14tahun telah dipecat tanpa pembelaan akibat tuduhan tak berasas oleh majikannya (milik ajk PAS di Perak). 

Kini anak kepada Allahyarham sekadar mendapatkan sedikit sumber kewangan menerusi kerja-kerja sampingan. Manakala isteri Allahyarham pula cuma bergantung kepada pemberian anak-anaknya yang tak seberapa. Itulah sahaja sumber pendapatan yang mereka miliki selama ini.

Parang Pedang merayu kepada sesiapa yang prihatin pada keluarga ini supaya tampil membantu keluarga berkenaan. Bagi yang sudi membantu, bolehlah menghubungi saya sendiri ditalian 017-5739303 untuk ditemukan dengan keluarga berkenaan atau terus menziarahi keluarga berkenaan untuk diberi bantuan di alamat mereka: no. 2, Jalan Gua Kek Lok Tong, Taman Rapat Indah, 31350 Ipoh, Perak.

Azhar ceiling berlubang

3 comments:

Abang Sayang said...

JAKIM Bersama UMNO - Gandingan Mantap MEDIA PRIMA dan UTUSAN PORNO membuahkan hasil. Lihat sendiri BUKTI 'Transformasi Besar Kpd Generasi Muda' telah berjaya!

Usaha Berkesan TV3
1~BUKTI 1 * (HOT)
2~BUKTI 2 * (HOT)
3~BUKTI 3
4~BUKTI 4
5~BUKTI 5 * (HOT)

Usaha Berkesan Utusan Malaysia
1~BUKTI 1
2~BUKTI 2
3~BUKTI 3


Sumpah Aku Akan Lingkupkan Putrajaya Jika Generasi Muda Terengganu Tidak Jadi Perdana Menteri Malaysia Ke-7 Sebelum PRU ke-13 Tanpa Perlu Berdolak-dalik!!
(Bukti kukuh)
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3155

Laksamana Parang Pedang said...

Bertapa sial lagi hapraknya kamu disaat artikel ini ditujukan bagi membantu keluarga yang susah. Kamu pula mengirimkan artikel berbaur lucah... Kamu ni abang sayang jubur Nuar ke?

Betul la cakap orang, pengikut Anwar Al Juburi gila seks. Biar orang tengok apa yang kamu hantar....

Abang sayang siapa?
Al juburi.

Laksamana Parang Pedang said...

Laporan polis akan dibuat.