Friday, September 14, 2012

AJE SIAL PON SI KOMENG NI...

Tak sudah sudah si kafir munafik ni nak menyorok bangkai gajah dalam seluar dalamnya. baru-baru ni Si Kor Meng punya peguam dah keluarkan satu kenyataan bahawa yang menarik diri dalam kes Sekupang Dua lwn Nga Kor Meng adalah Sekupang Dua. Wal halnya dia sendiri tarik kes terlebih dahulu.

secara logiknya yang menjadi penyerang ialah si Komeng ni dan Sekupang Dua mempertahankan haknya. kalau dah Si Komeng tarik diri, buat apa Sekupang Dua nak main game lagi, mestilah dia pun keluar jugak. Tapi yang Parang Pedang tak puas hati ialah bilamana peguam si Komeng ni membuat statement bahawa Sekupang Dua yang tarik diri terlebih dahulu, bodoh ke tidak orang macam ni?

Semalam Sekupang Dua dah buat kenyataan siapa yang tarik diri terlebih dahulu. memang patut tindakan Sekupang Dua tu sebabnya bila maruah diri dah dicabar, takkan nak senyum sambil berdiam diri.

Apa yang pasti dan disaksikan oleh Prang Pedang sendiri bersama dua orang bloggers lagi yang sama hadir ke Mahkamah Tinggi Ipoh telah menyaksikan siapa yang terlebih dahulu menarik diri.

538372_3998517356450_1103404061_a

2 comments:

ANAK JATI MALAYA said...

heheheh...
sy lar antara yg hadir

Laksamana Parang Pedang said...

GOOD... SEMANGAT PCT...