Sunday, February 13, 2011

Pesanan buat Parti Islam Global di Malaysia.

Taktik PAS nampaknya kali ini lebih menjerumus ke arah penambahan jumlah pengaruhnya dari parti politik global setelah tiada tempat mengadu nasib didalam dunia politik negara sendiri. Dengan berbekalkan nama parti Islam ( hanya atas nama ), mereka telah mula menyeru nama-nama parti politik global agar memberikan sokongan kepada parti mereka. Beberapa bulan dahulu Parang Pedang dapat maklumat bahawa PAS telah melakukan lawatan rasmi ke pejabat parti politik tersebut dengan tujuan meraih simpati agar sokongan diberikan kepada mereka.

Parang pedang tahu bahawa parti politik global tersebut memperjuangkan Islam. Tapi apa yang Parang Pedang kesalkan ialah sikap mereka yang terikut-ikut pengaruh PAS dengan meletakkan hukum bahawa UMNO adalah parti Imperialis. Tanpa mereka sedari bahawa rahsia pakatan rakyat yang disertai oleh PAS sebenarnya diketuai oleh Parti Kafir yang memperjuangkan dasar=dasar pemikiran Mustafa kamal Attartuk bahkan lebih teruk lagi, mereka memperjuangkan kerajaan sekular secara total.

Harapnya Parti Islam Global tersebut dapat berfikir secara mendalam baik buruknya tindakan mereka secara terburu-buru. Bukan apa, Parang Pedang cuma taknak tindakan sebegini mengeruhkan lagi keadaan yang sudah sedia aman. fikirkanlah tentang masa depan Islam jika negara dikuasai oleh orang kafir. Jangan sampai kita terpaksa solat secara bersembunyi nanti.

akan datang : keterangan mengenai negara Islam dan apakah ciri2 negara Islam dari kaca mata para Ulama'.

No comments: