Wednesday, October 31, 2012

BLOGGER BICARA PERJUANGAN MULA BERSUARA DEMI KEBENARAN.

kali ni Parang Pedang nak kongsi sikit tentang artikel BICARA PERJUANGAN yang pernah mendapat perhatian pihak media cetak.... Rentetan dari peristiwa itu, ada yang mendakwa laporan polis telah dibuat terhadap blogger ini... Tapi apa perlu ditakutkan sebab BICARA PERJUANGAN hanya mendedahkan kebenaran yang disembunyikan. Kita susuri artikel dibawah ini...


.......................................................................................

Bicara


BERANI KERANA BENAR....!!!
TEMAN dah kata..... PAS Perak ni memang tidak senang hati, dengki, irihati, cemburu, dan pelbagai lagi sebutan yang sinonim dengan maksud tersebut, kepada ketokohan DS DiRaja Dr. Zambry sebagai MB Perak selepas jatuh tersungkurnya Nizar dari takhta Menteri Besar yang hanya sempat merasa keenakannya diperkudakan Ngeh dan Nga selama 11 bulan sahaja..... kalau anak kecil yang baru lahir ke dunia, belum sempat nak sambut ulangtahun hari kelahiran pun!!!!


Bertubi-tubi serangan ditujukan kepada Menteri Besar berjiwa rakyat itu.
Tentu masih ingat lagi dengan isu ancak... Sebelum itu.... kes mahkamah beliau mengenai kedudukannya sebagai Menteri Besar......
Kes Vale.... isu tanah di Batu Gajah.... (sekadar menyebut beberapa isu sahaja sebagai contoh). Pendek kata apa sahaja perkara akan cuba dikorek-korek oleh mereka dengan tujuan untuk memalukan dan membuktikan kepada umum bahawa Zambry tidak ada kewibawaan untuk menerajui tampuk kerajaan negeri Perak!!!

Sama halnya dengan kisah Rumah Perak di Batu Ferringhi

Kamu juga nak tahu apa hubungan pembeli (yang dituduh sebagai kroni) dengan Zambry. Kamu bersungguh-sungguh ingin tahu, inginkan jawapan. 


Kami memberikan jawapan berdasarkan soalan yang dikemukakan.  Kami menjawab bukan sekadar dengan air liur basi sebagaimana yang puak-puak haluan kiri selalu melontarkan soalan, ikut kaler taik idung dan taik gigi kome aja!!!

TETAPI..... apabila kami memberikan jawapan yang kamu mahukan, kamu menggelabah kepanasan tu apa hal? Adakah kerana jawapan kami betul dan tepat mengenai sasaran.... atau kamu dah termalu kerana tuduhan berjaya ditangkis dengan fakta sahih...!!! Kami bukan mendedahkan akta rahsia rasmi kerajaan tetapi kami menjawab soalan yang kamu lemparkan kepada Menteri Besar yang kami sayangi dan kasihi itu. 

Mana dokumen yang kamu maksudkan itu?  Dokumen itu ditandatangani oleh siapa?  Tidak ada dokumen yang kami dedahkan pun. Ianya sekadar ayat sahih sahaja. Adakah ayat itu kamu maksudkan sebagai 'DOKUMEN AKTA RAHSIA RASMI KERAJAAN', Salleh..???? Wah..!!! Pandai betul kamu ye. PhD tahap berapa yang kamu dapat? Mana kamu sekolah ni..?


ATAU.....Mungkin juga kamu dengki kerana kami yang dapat dulu fakta dan maklumat tersebut dan mematahkan tuduhan kamu terhadap DS Dr. Zambry.... Alhamdulillah.. Apa akan jadi andainya kamu yang dapat dulu? Mungkin kamu akan cuba ubah kandungannya untuk membuktikan bahawa Menteri Besar Perak itu benar-benar menjual rumah tersebut..... Mungkinkah begitu, Salman Salleh?????

Berdasarkan kepada penelitian kami terhadap video tersebut, sebenarnya Salman Salleh mengakui bahawa jawapan yang kami berikan itu adalah benar! Mungkin dia tidak menyangka 'tembakan kami tepat mengenai sasaran'..! Sebab itulah beliau cuba mengajak polis 'campurtangan' .....mungkin untuk melindungi 'kemaluan'nya yang sangat besar itu.....!!! 


dipetik dari artikel:

http://miazarraannur.blogspot.com/2012/10/berani-kerana-benar.html


.......................................................................................

3 comments:

Unknown said...

ASSALAM, PERJUANGAN HARUS DITERUSKAN, YG PENTING RAKYAT DIDAHULUKAN, SETAN ADA DIMANA2.

Laksamana Parang Pedang said...

Sangat menyokong kenyataan encik Din, syaitan berkopiah dah mula bergentayangan bila mendengar semboyan perang angkatan siber BN.

Unknown said...

syBaassss broooooooo