Wednesday, January 26, 2011

PAS telanjangkan diri sekali lagi di Tenang?.....

Lepas satu demi satu pakaian PAS dilondehkan oleh pihak mereka sendiri. Agaknya mereka suka telanjang sebab boleh merasa 'sejuk semacam' dikhalayak ramai. Kali ini mereka menelanjangkan cawat yang dipakai apabila dakwaan mereka dipatahkan ketika cuba menyerang calon BN Tenang iaitu Saudara Mohd. Azahar Ibrahim dengan tuduhan kononnya beliau menganiaya seseorang sehinggakan tanah miliknya tergadai. Namun begitu cubaan tersebut dipatahkan dengan kenyataan calon BN bersama fakta sekaligus mendedahkan kejahatan rancangan PAS untuk menewaskan lawan.

Menurut saudara Mohd. Azahar Ibrahim, tanah milik lelaki terbabit telah diambil oleh pihak bank dan bukan oleh beliau sendiri. Tambahan pula lebih berpuluh-puluh individu telah berjaya dibantu oleh beliau dari kehilangan tanah milik mereka jika dibandingkan dengan satu kes yang tidak boleh tidak terpaksa juga alah kepada pihak bank disebabkan oleh beberapa faktor yang ditimbulkan oleh individu berkenaan.

nampaknya PAS terperangkap sekali lagi dengan helah kotor mereka untuk menjatuhkan lawan melalui jalan paling keji. satu kes yang mereka timbulkan telah meningkatkan kredibiliti Calon BN yang telah sedia diketahui banyak membantu orang yang memerlukan bantuannya. Hebat juga PAS ni bila tahu saja isu kecil yang dilakukan oleh pihak lawan. Inilah yang kita katakan kuman diseberang jelas kelihatan, gajah didepan mata tak nampak. Macam mana nak memimpin negara kalau macam ni punya bangang?

No comments: