Thursday, January 17, 2013

Adakah komunis yang menjadi penyokong Anwar Ibrahim tinggal di Narathiwat? 



Siapa yang menyokong Anwar Ibrahim tu? Adakah dia benar-benar komunis atau sekadar mempunyai ideologi komunisma? Kita semua tahu komunis sudah tak wujud di Malaysia. Tapi bukan bermakna diluar Malaysia tu komunis tak ada. Mereka wujud tapi bukan dengan berpakaian ala tentera. Cuma memakai kain pelikat dan berbaju pagoda sahaja. 

Siapa lagi kalau bukan Abdullah C.D bersama isterinya Suriani. Mereka memang komunis tetapi tak kenal dengan Anwar Ibrahim. Pada mereka, hanya tinggal kenangan saja semua tu. Tiada lagi senapang, tiada lagi markas dan rakan pasukan mereka. 

Namun begitu Parang Pedang yakin bahawa pasangan suami isteri bekas komunis ini kenal dengan Anwar... Kenapa? Sebab mungkin ideologi Anwar menghalalkan cara komunis iaitu keganasan demi mencapai hajat. Parang Pedang tak ambil tahu semua tu kerana pembaca sahaja yang boleh menilainya.

Baca dibawah ni untuk kisah lanjut:.........


PENGGANAS KOMUNIS PUN PERCAYA PADA CERITA ANWAR IBRAHIM
SUASANA REVOLUSI BARU -  A NEW REVOLUTIONARY SITUATION


Tan Sri C. C Too
Dalam ceritazam mengenai kegemparan kebulurun di Baling, anda akan mengetahui; bahawa pengganas komunis pun berani keluar dari hutan dan masuk ke sebuah kampung pendalaman di Baling untuk membantu penoreh getah kerana percayakan kepada cerita Anwar Ibrahim, pemimpin ABIM. Mereka bersenjata, membawa ubat-ubatan, kamera dan perakam suara. 

Baca seterusnya di.... http://zamkata.blogspot.com/2013/01/pengganas-komunis-pun-percaya-pada.html?m=1

No comments: