Sunday, October 14, 2012

GERAKAN ANTI ZAMBRY YANG TEGAR MASIH WUJUD

Panas rasanya bila digelar anjing terhadap para penyokong Menteri Besar Perak oleh puak yang anti dengan Dato Zambry. Ingatkan dah reda dah Gerakan Anti Zambry ni, rupanya ada segelintir kecil puak ni yang cuba membentuk kumpulan baru GAZ setelah kumpulan sebelumnya kembali berpihak kepada Dato Seri Zambry Abd Qadir.

Selepas apa yang dibawa oleh MB Perak kita ni pelbagai bentuk pembangunan di Perak, Anjing - anjing anti Zambry ni terus menerus menyalak melaungkan kebencian terhadap beliau. Dulu memang ada GAZ, tapi keadaan kembali reda setelah masing-masing beralah dan saling bersalaman. namun begitu, ada juga yang masih belum merasa puas makan daging dengan biadabnya terus menerus melaungkan kebencian terhadap Dato Zambry. Mereka cuba menghasut ramai pihak untuk sama-sama membenci Menteri Besar Perak ini dengan pelbagai alasan yang tidak munasabah.

Agaknya mereka baru keluar dari tempurung kelapa yang dah reput tanpa mengetahui bahawa Dato Seri Zambry Abd Qadir kini berjaya menambat hati setiap masyarakat Negeri Perak. Sifat rendah diri Dato Seri Zambry memang jelas sebagai pemimpin berjiwa rakyat.

Anjing-anjing GAZ yang baru ni sememangnya tidak tahu bersyukur dengan apa yang dinikmati sekarang. Hanya Allah sahaja yang mampu membalas rasa tidak bersyukur mereka ni.

Walau apa pun kita semua , ketaatan kepada pemimpin adalah wajib selagi pemimpin itu tidak menyeru kepada keburukan. Dan celakalah bagi mereka yang menderhaka serta memberontak kepada pemimpin yang adil.

Parang Pedang tetap memberikan sokongan padu kepada Dato Seri Zambry Abd Kadir tanpa mengharapkan sebarang ganjaran kerana Parang Pedang tahu bukan mudah untuk memiliki pemimpin yang baik. Syukur alhamdulillah.


Zambry 2

Menteri besar mana yang sanggup tidur dalam masjid beralaskan lantai kayu? inilah wajah seorang pemimpin yang diambil gambarnya tanpa beliau sedari.

1 comment:

Kinta Menjerit said...

Saper orgnyer GAZ tu bro