Monday, April 1, 2013

PUTRAJAYA LAMBANG KEGEMILANGAN ISLAM ASIA TENGGARA

Kita tak perlu lihat monumen silam ,kita tak perlu lihat jumlah umat Islam terbesar diman.... Yang perlu kita lihat ialah sejauh mana Islam dan ketamadunannya dibina. Aku pernah ingat ketua pembangkang ada berkata dulu, pembangunan Putrajaya adalah satu pembaziran.. Aku pernah ingat ketua lembangkang dulu pernah cakap pembinaan putrajaya merugikan rakyat.

Tapi hari ni aku nak ingatkan pada korang semua, ketua pembangkang ni pada hari ini dah kebulor nak baham Putrajaya.. Wajib korang pertahankan sebab matlamat ketua pembangkang ni cuma nak menghancurkan simbol Putrajaya selaku imej keislaman menerusi pelan induk pembangunan kawasan serta bangunan persekitarannya.

Orang asing datang ke Malaysia, hati diorang tertarik pada bangunan yang bercirikan keislaman. Jangan lupa, kita satu-satunya bangsa yang mempertahankan hak agama Islam daripada dicemari. Kita bukan saja Islam pada ceramah... Bukan Islam saja pada papan tanda... Tapi kita Islam pada semua ciri-ciri yang ditonjolkan dari segi sosio budaya dan perlaksanaan syariah.

Hudud yang dilaungkan PAS cum ilusi dan akan lenyap bila diorang dah pegang putrajaya. Korang tengok nanti macam mana PAS pegang Putrajaya ibarat monyet dapat bunga. Jahanam bangsa kita Melayu beragama Islam.....

Tak percaya? Cuba la.....



No comments: