Tuesday, April 30, 2013

Calon PAS Sungai Rapat terdesak nak menang sampai sanggup buli calon perempuan.

Nampaknya calon PAS DUN Sungai Rapat dah terdesak sangat nak menang sampai sanggup cucuk anak buah calon BN sendiri untuk berpaling tadah. Aku dengar desas desus bahawa Calon PAS Sungai Rapat iaitu Radzi Zainon memasukkan jarum hasutannya kepada orang yang selama ini menyokong calon BN Sungai Rapat disamping cuba merapati calon BEBAS untuk mendapatkan sokongan simpati.

Kalau dah bertuankan Lee Boon Chye, mana lagi melayunya dalam diri si Radzi Zainon ni? Jangan lupa yang Sungai Rapat ni satu-satunya kubu kita orang melayu. Kalau dapat kat calon BN, selamatlah kita dari dipegang oleh boneka Lee Boon Chye ni. Aku Heran, kenapa PAS taknak letakkan kaum wanita juga? Atau memang si Radzi ni suka buat dajal dengan orang perempuan.Tak cukup jantan ke nak buli orang perempuan? Agaknya bini Radzi Zainon ni pun terpaksa jadi tukang turut lakinya sebab si Radzi ni memang kaki buli perempuan.


Agaknya kalau Radzi Zainon ni jadi wakil rakyat, apa hak wanita yang akan dia pertahankan? Siapa sayang bini, sayang makwe, sayang mak, sayang kakak dan adik perempuan... Korang fikirlah mana yang terbaik untuk orang yang korang sayang. Calon BN Sungai Rapat memang banyak pertahankan kebajikan kaum wanita. Aku bangga sebab dalam Parlimen Gopeng ni ada seorang calon wanita yang berani dan produktif membentuk masyarakat yang maju.

Tahniah Calon BN Sungai Rapat. Disini kami Panggil dia dengan nama Kak Midah.. Tapi nama penuh dia Dato Hamidah Osman. Terima kasih sekali lagi dari aku buat Kak Midah sebab mempertahankan kawasan melayu dalam Parlimen Gopeng.


Encik Radzi Zainon, ko boleh blah..... Kalau luaran, memang kami nampak tak ok... Tapi ko silap sebab tak menilai semangat penyatuan dalam diri kami.....

Radzi Zainon King Kontrol..........



No comments: