Thursday, April 4, 2013

PERAK WAJIB MENANG SEKURANG-KURANGNYA 16 KERUSI PARLIMEN 


Perak pernah jatuh selama 11 bulan ditangan Pembangkang... Bayangkan bertapa kita pernah dinerakakan oleh Nizar Meroyan apabila tanah kerajaan diberi 'pinjam' selama 999 tahun. Memang celaka punya pembangkang.

Habis tanah di Perak yang sepatutnya diberikan kepada mereka yang tak layak.. Yang sepatutnya memiliki tanah tu terlepas hak pemilikan. Begitu juga tender projek yang sepatutnya dapat pada yang memenanginya tetapi hak dirampas dan diserahkan pada kroni si pemimpin pembangkang.

Banyak isu dan dosa pembangkang yang sukar untuk diceritakan kat sini disebabkan rasa kebencian yang tak dapat kita tahan lagi.... Cuma yang mampu kita lakukan ialah menghalang dari terjadinya tragedi kekalahan BN Perak buat kali kedua.

Sedarlah sikit, kita dah rasa neraka Pakatan Rakyat... Ni pun kita 50-50 dengan diorang.  Sanggup ke lagi kita rasa peristiwa yang sama tiap kali pilihanraya? 

Kat Perak kita ni ada 24 Kerusi Parlimen.... Kita kena menang sekurang-kurang 16 untuk pegang mandat pemerintahan Perak.  kurang satu habis la kita jadi hamba kepada pembangkang semula....

No comments: