Monday, April 29, 2013

Kenapa korang wajib undi BN seluruh DUN dan Parlimen Larut?



P 056LarutDatuk Hamzah Zainudin



N5SelamaDatuk Mohamad Daud Mohd Yusoff. 

N6Kubu GajahAhmad Hasbullah Alias

N7Batu KurauDr Muhammad Amin Zakaria
Kalau korang jumpa nama diatas seperti yang tercetak pada kertas undi korang, undilah nama ini.. Orang Larut kena tahu siapa sebenarnya wira rakyat. Sekarang ni PAS Larut tengah goyang, semuanya disebabkan perebutan kerusi dikalangan barisan kepimpinan PAS sendiri.

Bermula dari perangai Fauzi Shaari si penderhaka yang selama ni dah songlap berapa banyak wang untuk bina istana lima jutanya. Diikuti oleh akmal kamarudin yang terdesak nakkan gelaran wakil rakyat sampai buat muka tembok minta dari bapak mertua sendiri sampaikan calon yang selayaknya bertanding iaitu Dr. Dhari disepak jauh-jauh. Nazri Din yang bermain taktik kotor mengajak Ketua Pemuda UMNO berdebat pada waktu yang tak sesuai dan memutarkan isu KP UMNO Bahagian penakut untuk berdebat. 

Apa lagi yang kita boleh berikan kepada parti yang tengah bergolak ini melainkan membuang mereka sejauh mungkin dari kawasan Larut. BN telah mengambil tindakan memilih calon yang sesuai dengan kehendak rakyat yang terdiri dari warga tempatan demi memastikan rakyat terjamin kebajikannya. Tidak seperti Parti PAS yang sewenang-wenangnya meletakkan calon sesuka hati. Kita pilih calon, bukan pilih parti. Kalau sekadar pilih parti, lebih baik kita letakka tunggul kayu saja untuk bertanding.

Datuk Hamzah Zainudin

Calon P 056 Larut

Datuk Mohamad Daud Mohd Yusoff.

Calon N 05 SELAMA

Dr Muhammad Amin Zakaria

Calon N 07 Batu Kurau

No comments: