Monday, April 1, 2013

Anak yatim jadi saksi Datin Seri Rosmah tak bersalah.

Selama ni aku diam bila orang dok tibai Datin Seri Rosmah pasal isu Altantuya. Buka sebab tahu Rosmah salah atau tak, aku tengok sejauh mana fitnah pembangkang ni akan pergi.. Nampaknya pembangkang dah anggap fitnah ni satu kisah benar. Tu la, bertuhankan bapak dajjal al toya bang nuar juburian lagi.. Semua fitnah dah jadi santapan korang... Elok la buat fitnah bulan ramadhan... Korang boleh siap kata Datin Seri ni pi panjat gunung nak letupkan Altantuya.. Aku tengok Datin Seri Rosmah nak panjat tangga pentas pun sakit kaki.. Hangpa memang Toya bang Nuar Juburian...

Malam Altantuya dikatakan mati dihadapan Datin Seri Rosmah tu, aku rasa hangpa ni buta mata... Sebab apa? Sebab hangpa tak ada kat situ masa tu, apa hangpa ingat bang nuar juburian tu Tuhan? Lain la macam hangpa... Orang Jepun sembah matahari... Hangpa sembah bulan.

Tapi aku nak bagitau kat sini.... Bangunan tabung haji jadi saksi, kakitangan tabung haji jadi saksi, hadirin majlis jadi saksi, solat tarawih dan solat fardhu haritu jadi saksi... Paling penting si anak yatim yang menerima bantuan pada malam bulan ramadhan tu jadi saksi... Datin Seri Rosmah Mansur HADIR ke majlis tersebut untuk menyampaikan derma....

Hangpa orang PAS aku tak tahu la pergi mana.. Sembah bulan depan Altantuya sebelum dikorbankan kot... Mana tau etnik macam hangpa ni bukan boleh pakai...

Buat tuduhan tak betul, kutuk orang dengan fitnah... Kononnya hangpa la hero rakyat... Aku kata : KEPALA BUTUH HANGPA....

No comments: