Saturday, April 9, 2011

Bloggers SEKUPANGDUA diserang hackers lagi


Pembangkang memang dah panas hati dengan sekupangdua sejak dulu lagi bahkan Parang Pedang sendiri terkena tempiasnya sampai kadang-kadang rasa nak saja ajak pembangkang berganyang secara semuka. Tapi itulah adat bergelanggang dalam dunia politik kerana adakalanya kita menang dan adakalanya kita kalah. Tapi kalau bergelanggang biarlah sama berkeris sama bertangan. Jangan seorang saja yang berkeris. Namun begitulah apa yang terjadi apabila salah seorang sahabat merangkap guru Parang Pedang iaitu Sekupang Dua yang diserang oleh Puak blogger PAS Perak. Allah kurniakan kepakaran dalam bidang IT untuk digunakan secara baik, tetapi lain pula jadinya dengan pembangkang haram jadah ni apabila menjadikan kepakaran mereka sebagai platform menjahanamkan orang lain.

Dulu pernah sekali terjadi pada saudara sekupang dua apabila blognya dimusnahkan oleh puak pembangkang. Akan tetapi alhamdulillah sistemnya kembali pulih dengan bantuan seorang sahabat yang mempunyai kepkaran dalam bidang IT. Jika diikutkan beliau mampu memusnahkan laman pembangkang tetapi atas sifat rendah diri dan memaafkan, sekupang dua dan sahabatnya tidak membalas apa yang dilakukan oleh penyerang terbabit.

Mungkin sekupang dua terlalu baik sehinggakan beliau seringkali memaafkan sikap lawannya. Tetapi jika sekupang dua mengizinkan, maka hampir keseluruhan pasukan seangkatan dengannya akan membalas serangan blogger lawan termasuk meng’hack’ sistem mereka. Jangan disangka para blogger UMNO dan BN semuanya jahil dalam bidang IT. Bahkan ada yang diantara mereka menjadi pakar dan amat arif dengan hal ehwal sebegini. Masakan tidak jika ada diantara kami yang bekerja dengan pihak kerajaan hingga mampu mengesan kedudukan penyerang. Jadi kepada para hackers ‘Pembangang’…..BEWARE! anda akan diserang balas setelah sekian lama kami berdiam diri.

Satu perkara yang Parang Pedang ingin katakan disini. Jika satu laman sekupang dua di hack, 10 blog sekupang dua akan muncul membalas. Malah suaranya akan lebih gemuruh menyebat para blogger pembangang.

No comments: