Tuesday, March 26, 2013

PAS tubuhkan skuad cantas bendera BN?

Aku dengar member aku cakap, pilihanraya kali ni PAS dah mengelupur sebab BN dah cetak banyak bendera lebih daripada biasa. Warna bendera pun dah ditukar kepada warna Navy Blue. Dengan demikian mereka pun membentuk satu kumpulan yang dikenali sebagai geng cantas. Mana-mana kubu mereka yang diletakkan bendera BN maka mereka akan cantas.

Takkan takut kot "geng PAS sekolah" ? Bawak parang ke hulu ke hilir. Macam sarip dol samseng kampung dusun je.. Kalau takat nak tunjuk hero depan abby buah tu .. Tak payah la.. Dimata dia, korang ni ibarat pak aji berkain pelikat tunggu buah dalam kain tu luruh je.. Apa kata korang bubarkan geng cantas bendera tu dan ganti dengan geng dakwah.. Kenapa geng dakwah, sekutu korang dah bawak IFC, bawak lina Joy dan bawak kalimah Allah ke gereja.. Takkan korang nak diam lagi? Pi cantas bendera BN tu apa korang dapat? Jihad? Jihat kepala kote bapak korang.. Tu nak menjahanamkan harta orang namanya..

Aku nasihat la, jangan cantas bendera BN.. Aku tak nampak, takpe la.. Tapi aku nampak depan mata.... Korang balik pakai baju tak pakai seluar la aku buat nanti..

No comments: