Monday, March 25, 2013

HUSSAM TARIK BALIK SAMAN TERHADAP SAUDARA WAN AZRI SEBAB ....... ????? Kah..kah..kah...

Kah..kah..kah...Kah..kah..kah... Ingatkan dia betul.. Rupanya tak.. Kah..kah..kah... Wa kena tipu lagi beb.... Takkan guna alasan sebab salah orang kot? Kita lubang depan bini pun boleh kenal inikan pula wajah orang.. Ops.. Aku tak kata sesiapa pun ok.. Jangan salah anggap pulak..

Yang aku pasti ialah Kes saman keatas Saudara Wan Azri telah pun Hussam tarik balik.. Kalau aku nak cerita cara jahat, boleh jadi skandal woo.. Tapi aku baik.. Kesimpulannya, aku anggap ni kes salah faham dan salah orang je... Elok la tarik balik... Kalau nak berentap saman, lepas pilihanraya pun kes tak selesai lagi.. Apa kata ko Hussam, bawak dulang berhiaskan bunga mawar tadah depan Saudara Wan Azri untuk takungkan air mata keinsafan.. Baru la bernilai sikit kemaafan tu...

No comments: