Saturday, September 22, 2012

perut sudah penuh BABI... urut batin juga mari....

Kawasan Jajahan takluk DAP sememangnya penuh noda dan maksiat. Tidak sedikit pun terkecuali dari noda dan dosa sebaik sahaja kawasan tersebut dipegang oleh DAP. Para pemimpinnya sudah biasa menjadikan maksiat makanan rutin mereka.

Arak usah dikira, jika kita biasa minum pagi dengan air teh. Pemimpin DAP pula akan meneguk arak sebagai minuman rasmi memulakan rutin pagi. Makan tengah hari pula dihidang dengan Daging babi ( bukan daging Bang Anwar Bin Ibrahim).


petang dan malam disajikan dengan hidangan gadis pelacur dan urut batin oleh gadis cantik. Begitulah saban hari setiap masa, segalanya serba serbi noda. Inikah contoh parti yang baik?

Mereka pernah menuduh UMNO yang bergelumang dengan dosa sedang mereka sendiri ada diantaranya bergelar bapa ayam dan pemilik kelab malam. Di Ipoh sekitar kawasan Pekan Baru milik kawasan DAP, banyak rumah pelacur dibuka dan kelab malam dibuka bagai cendawan tumbuh selepas hujan.

Tak percaya? pergi sendiri ke Pekan Ipoh. Lihat dengan mata kasar dan kenali siapa pemiliknya. Jangan marah pihak berkuasa tempatan, siapa punya kawasan? BN atau DAP? Kalau ahli parti pembangkang boleh dapat harga diskaun bagi sekali langganan atau ssembilan kali langganan anak ayam, percuma satu langganan.

Atas sebab tu mungkin PAS menghalalkan apa yang dilakukan oleh ahlinya walaupun terpaksa menghina Islam sendiri. Dan mungkin atas sebab yang sama juga Anwar menjadi biseksual (liwat dan china doll....

No comments: