Friday, September 21, 2012

Blogger Angkatan Pemikir. Rasional Disebalik Ketegasan



http://angkatanpemikir.blogspot.com/

Siapa sangka disebalik ketegasan seorang pemuda yang bergelar blogger Angkatan Pemikir, tersirat satu pemikiran yang rasionalis serta berjiwa kental menghadapi pihak lawan.

Masih teringat akan Parang Pedang saat waktu BN dihentam oleh pembangkang.. blogger inilah yang bangkit bersama rakan-rakan seangkatannya menyusun strategi perang siber. ketegasannya membuatkan pembangkang tumbang sebelum berkeris. semangat setia kawan yang ditonjolkan oleh blogger Angkatan Pemikir tidak dapat disangkal lagi apabila dia mula menyusun rencana perang siber bagi menghapuskan anasir pakatan haram.

Sungguh pun Blogger Angkatan Pemikir kurang bersuara secara zahir, segala buah pemikirannya menjadi tunjang kepada blogger yang lain untuk mara ke barisan hadapan. Sikap tenang tatkala menghadapi kebijaksanaan lawan membuatkan mereka berfikir dua kali sebelum menghantar serangan secara perang maya terhadap Blogger Angkatan pemikir.

Disinilah letaknya kekuatan sebenar diri beliau sesuai dengan namanya Angkatan Pemikir. Antara blogger yang paling disegani sebaris dengan blogger yang lain.

No comments: