Thursday, January 27, 2011

Kecoh: PAS upah orang menyamar Perayu Undi UMNO.

Hari ni Parang Pedang dapat tahu bahawa PAS semakin menelanjangkan diri mereka di Tenang. Dah serupa buat Tiger Show jer diorang ni bila berkempen di sana. Manakan tidaknya kalau corak kempen mereka yang kotor semakin diketahui. Hari ni pendedahan dibuat oleh petugas BN keatas kelakuan jahat PAS yang mengupah ahli mereka untuk menyamar sebagai perayu undi BN di Tenang.

Kebanyakn penyamar tersebut adalah mahasiswa berusia dalam lingkungan 20an'. Mereka dibayar unttuk menemui penduduk Tenang serta menyebarkan fitnah dengan niat agar penduduk percaya keburukan UMNO dari suara ahli UMNO sendiri. Macam ni punya cara, ada hati nak laksanakan hudud? Bukan apa, takut nanti ada banyak tangan kena potong, orang tak bersalah kena sebat dan kepala dipancung disebabkan fitnah mereka ni. Oh ya, lupa pulak....Nizar Jamaludin kata PAS tak ada sebut nak laksanakan hudud dalam pemerintahan PAS nanti....

Pandai juga PAS putar belit. Katanya haram undi UMNO, wajib undi PAS. Kalau DAP dengan UMNO pulak, Wajib Syarie ke untuk sokong DAP?

No comments: