Tuesday, March 31, 2009

Nizar disuruh tutup mulut sepanjang kempen?

Kenapa pula dengan Boneka ni? Dulu dah diikat dari mengendalikan urusan pentadbiran Kerajaan Negeri Perak. Kini disuruh pula tutup mulut?

Apakah maruah Nizar kini ditentukan oleh pihak lain? Dan inikah yang dipilih oleh PAS untuk mentadbir negeri dan Parlimen Bukit Gantang? Sungguh memalukan. Nizar seperti yang kita ketahui seperti dipukau untuk melakukan kerja bagi pihak tertentu. Bagai lembu dicucuk hidungnya, Nizar hanya menurut telunjuk orang lain seolah-olah beliau tiada kuasa sebagai pentadbir.

Inikah yang layak dipanggil sebagai wakil rakyat? ibarat telaga digali airnya dicurah ke laut. Setelah dilantik sebagai yang berkhidmat, tiada apa jasa yang disumbangkannya. Fikirkanlah, apa akan terjadi jika beliau menang di Parlimen Bukit Gantang P59 kelak. Bayangkanlah berapa banyak hasil rakyat yang akan dia salurkan keluar untuk kepentingan sendiri. Rakyat Bukit Gantang bukan lagi seperti dulu, mereka sedar bertapa perlunya kemajuan dan pembangunan dalam kawasan mereka. Tak perlulah pembangkang menaburkan janji kosong dan gula-gula kepada masyarakat Bukit Gantang.

1 comment:

Awekz Bukit Gantang said...

Salam ziarah...minta lawati blog saya iaitu awekzbukitgantang.blogspot.com...banyak artikel yang boleh dikongsi...sekian...wassalam